Mi vár ránk, mit tehetünk és mit nem teszünk?

Hogyan alkalmazkodjunk a klímakatasztrófához?

Hogyan alkalmazkodjunk a klímakatasztrófához?

Sorsok a klímakatasztrófa idején 1.

Gazdag városlakó

2019. február 13. - Dienes Tibor

Megváltozott az életem az elmúlt évtizedben. Régebben nagy terepjáróm volt, naponta többször ettem húst és egzotikus ételeket, így is csak a jövedelmem 20 %-át költöttem élelemre. Sokat utaztam repülővel nyaralni távoli tájakra. Megvettem mindent, amit akartam, ha kellett ha nem. Ennek rég vége, de legalább van mire emlékeznem.
Az átlaghoz képest most is jól élek. Igaz alig eszem húst, egzotikus ételeket meg már nem lehet kapni. De nem eszem kevesebbet, mégha a jövedelmem 40 %-a is megy el a megdrágult élelmiszerekre. A lakásom jól szigetelt, kevés energiát fogyaszt a hűtés. Villanyautóm van, azzal járok kirándulni a környékre. Okosházban lakom, vigyáz rám a melegben és a rossz időjárás alatt is. Szerencsére a munkám most is jól fizetett, nem helyettesítenek robotok, én irányítom őket, érdemes volt folyamatosan tanulnom. Egészséges vagyok, bírom a klímaváltozást, de ha visszavonulok a munkából - nyugdíj már rég nincs, csak segély -,akkor felköltözöm északra, a lengyel tengerpart most nagyon felkapott.
A többiekhez képest most is gazdag vagyok, korábbi önmagamhoz viszonyítva jóval szegényebb. Abab a néhány százalékba tartozom, akik jól vészelték át a klímaváltozást.

A bejegyzés trackback címe:

https://klimatuleles.blog.hu/api/trackback/id/tr114625046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása