Mi vár ránk, mit tehetünk és mit nem teszünk?

Hogyan alkalmazkodjunk a klímakatasztrófához?

Hogyan alkalmazkodjunk a klímakatasztrófához?

Sorsok a klímakatasztrófa idején 2.

Középosztálybeli városlakó

2019. február 14. - Dienes Tibor

Romlott az életminőségem az elmúlt évtizedben. Régebben autóm is volt, naponta ettem húst és néha importált egzotikus ételeket is, így is csak a jövedelmem 25 %-át költöttem élelemre. Néha fapados repülővel utaztam nyaralni. Megvettem mindent, amire egy kicsit is szükségem volt. Ennek rég vége.

Manapság kevesebbet eszem, inkább alapételeket - tészta, zöldség, szójabab - hús csak sátoros ünnepeken van. Van munkám, de állami alkalmazottként sokat dolgozom, keveset keresek. Szerencsére a házat, ahol régóta lakom energetikailag korszerűsítették, vettem is egy klímát, így a legmelegebb napokon ki lehet bírni az egyik szobában. Utazni, nyaralni már nem szoktam, amikor nincs túl meleg, kirándulni megyek tömegközlekedéssel, mint a nagyszüleim. Nem nagyon tudok félretenni, pedig kellene, mert az öregségi segély csak az éhenhalásra elég.
Sajnos nem vagyok teljesen egészséges, nyáron sokat szenvedek a melegtől, a gyógyszerek drágák, csak végszükség esetén veszem be őket. Nem tudom mi lesz, ha megöregszem, nem is gondolok rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://klimatuleles.blog.hu/api/trackback/id/tr4814625108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása